Mehmet Emin Örge

Fikir Silosu / Markolektif

1968 yılında İstanbul’da doğan Mehmet Emin Örge, 1986 yılında Kadıköy Anadolu Lisesi’nden, 1990 yılında Boğaziçi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bİlimler Fakültesi’nden mezun olmuştur.

30 yıla yaklaşan kariyeri boyunca Publicis, BBDO, Proximity, Havas ve M&C Saatchi gibi dünya sıralamasında ilk 10’da bulunan pazarlama ve marka iletişimi gruplarının reklam, dijital ve marka ajanslarında üst düzey yöneticilik yapmış, ülkemizin ve dünyanın 100’den fazla önemli markasına başta strateji, konumlama ve entegre pazarlama iletişimi stratejiler olmak üzere pazarlama ve marka konularında hizmet vermiştir.

Kariyeri boyunca dijital ve mobil konularına büyük önem veren Mehmet Emin Örge, 2004 – 2006 yılları arasında Proximity ile Ericsson Mobility World arasında imzalanan mobil aplikasyon geliştirme odaklı startup programının Türkiye ayağının kurulum sorumluluğunu üstlenmiş ve Türkiye’nin ilk startup destek ve pazarlama programlarından birini yönetmiştir.

Son iki yıldır pazarlama stratejisi, markalama – marka oluşturma & marka konumlama stratejisi, dijital entegrasyon & iletişimde dijital dönüşüm konularında aralarında start-up’ların da bulunduğu farklı yerli ve yabancı markalara danışmanlık yapmaktadır.

Aynı zamanda son 1 yıldır Bahçeşehir Üniversitesi MBA programında Marka İletişimi ve Stratejik Marka Yönetimi, Pazarlama Stratejisi, Services Marketing, Marketing Strategies & Redesigning Marketing konularında yarı-zamanlı olarak İngilizce ve Türkçe eğitim vermektedir.